175.402,40 złotych – tyle zebrano podczas 14. Koncertu noworocznego. Z samej aukcji charytatywnej poprowadzonej przez redaktora Marka Obszarnego na konto fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci wpłynie 171 tysięcy. To rekordowa kwota w ciągu 14 lat organizowania koncertu i aukcji.
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/zebralismy-ponad-175-tysiecy-zlotych-3975.html
Decyzją Komisji Europejskiej międzynarodowe konsorcjum EU GREEN, do którego należy Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu otrzymało status Uniwersytetu Europejskiego. To dla naszej uczelni duży prestiż oraz szansa na umiędzynarodowienie kierunków studiów, współpracę naukową i wymianę doświadczeń w obszarze innowacji.
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/upwr-ze-statusem-uniwersytetu-europejskiego-3858.html
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu będzie ubiegał się o prestiżowe logo „HR Excellence In Research”, przyznawane przez Komisję Europejską – dlatego uczelnia zwiera szyki, mobilizuje zespoły i wdraża standardy Europejskiej Karty Naukowca.
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/europejska_karta_naukowca_na_upwr-732.html
Intensywnie. Konkretnie. Wszystko równocześnie. Takie określenia padają najczęściej, jeśli w otoczeniu prof. Jarosława Bosego zapytać, jak się pracuje z nowym rektorem Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Mija właśnie 100 dni odkąd prof. Bosy objął funkcję rektora.
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/100-dni-przyspieszania-3428.html
Ta strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu zapewnienia prawidłowego jej działania. Te pliki cookies pozostaną aktywne zawsze, nie ma możliwości wyboru w tym zakresie, ponieważ są to pliki cookies, dzięki którym strona funkcjonuje w prawidłowy sposób. W tych plikach cookies zapisana zostanie informacja o ustawieniach plików cookies użytkownika. Dodatkowo wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych. Więcej informacji w polityce prywatności.
Cel
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na reklamy spersonalizowane.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) dotyczących statystyk, np. czasu trwania wizyty.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych, które obsługują funkcje witryny lub aplikacji, np. ustawień języka.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych dotyczących personalizacji, np. rekomendacji filmów
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników.