Uczenie się jako proces stawania się, czyli budowanie swojej tożsamości: kim stają się studenci w wyniku nabytego doświadczenia podczas studiów wyższych?
„Myśl pedagogiczna (i) o edukacji, będąca wypowiedzią jako efekt myślenia, nie przylega do faktyczności. Sens edukacji nie tkwi ani w jej faktyczności, ani w sferze jej uzasadnień, ani w sferze jej ideacji… Jest odkryciem, które poprzedza działania ukierunkowane na poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, które często musi nas nawiedzić,… aby (...)
https://centrumzasobow.upwr.edu.pl/dla-pracownikow/e-learning/ramy-ksztalcenia/01-tozsamosc
Scientific committee
Anna Karczewska (Chair), WUELF, Poland
Stefan Norra, Potsdam University, Germany
Karolina Lewińska, Adam Mickiewicz University in Poznań, Poland
Remigio Paradelo Nuñez, University of Santiago de Compostela, Spain
Jose Navarro-Pedreño, Miguel Hernández University of Elche, Spain
Eren Taskin, Free University of Bolzano, Italy
Georges Ndzana, University of Yaounde I, Cameroon; Chinese Academy of Agricultural Sciences, China
Amor Mtimet, Ministry of Agriculture, (...)
https://ingos.upwr.edu.pl/nauka/konferencje--seminaria/workshop-on-soil-degradation/scientific-committee
Ta strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu zapewnienia prawidłowego jej działania. Te pliki cookies pozostaną aktywne zawsze, nie ma możliwości wyboru w tym zakresie, ponieważ są to pliki cookies, dzięki którym strona funkcjonuje w prawidłowy sposób. W tych plikach cookies zapisana zostanie informacja o ustawieniach plików cookies użytkownika. Dodatkowo wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych. Więcej informacji w polityce prywatności.
Cel
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na reklamy spersonalizowane.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) dotyczących statystyk, np. czasu trwania wizyty.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych, które obsługują funkcje witryny lub aplikacji, np. ustawień języka.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych dotyczących personalizacji, np. rekomendacji filmów
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników.