Wykaz posterów wraz z numeracją
P. 1Wojciech Bąba, Krzysztof Gediga, Hazem Kalaji, Urszula PiszczChlorophyll fluorescence as a prognostic tool for nutritional disorders in white lupine (Lupinus albus l.).
P. 2Jakub Bekier, Elżbieta Jamroz, Andrea Kałuża-Haładyn, Irmina Ćwieląg-Piasecka, Magdalena Debicka, Andrzej KocowiczChanges in the content of selected micronutrients during the composting of biomass from Salix viminalis L.
P. 3Ewa Błońska, Marta Kempf, Jarosław LasotaWoody debris as a (...)
https://ingos.upwr.edu.pl/nauka/konferencje--seminaria/mikroelementy/postery
dr Marta Sylla
Zajmuję się badaniem relacji kapitału naturalnego i zrównoważonego rozwoju regionalnego wykorzystując koncepcję usług ekosystemów. W 2013 roku ukończyłam studia magisterskie na kierunku gospodarka przestrzenna w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W roku 2020 obroniłam pracę doktorską traktującą o potencjale dostarczania usług ekosystemów na obszarach podmiejskich. W czasie studiów doktoranckich pracowałam w zespołach badawczych i badawczo-dydaktycznych w Departamencie (...)
https://landscapeservices.upwr.edu.pl/zespol-badawczy/marta-sylla
Dr Marta Sylla z Instytutu Gospodarki Przestrzennej będzie kierować projektem FOODCITYBOOST z zakresu tzw. rolnictwa miejskiego. To europejskie przedsięwzięcie realizowane w ramach unijnego programu badań i i innowacji Horyzont Europa. Na UPWr prowadzić go będą badacze z IGP, Katedry Ogrodnictwa i Katedry Architektury Krajobrazu.
https://upwr.edu.pl/aktualnosci/foodcityboost-zbadamy-rolnictwo-miejskie-4304.html
Ta strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu zapewnienia prawidłowego jej działania. Te pliki cookies pozostaną aktywne zawsze, nie ma możliwości wyboru w tym zakresie, ponieważ są to pliki cookies, dzięki którym strona funkcjonuje w prawidłowy sposób. W tych plikach cookies zapisana zostanie informacja o ustawieniach plików cookies użytkownika. Dodatkowo wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych. Więcej informacji w polityce prywatności.
Cel
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na reklamy spersonalizowane.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) dotyczących statystyk, np. czasu trwania wizyty.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych, które obsługują funkcje witryny lub aplikacji, np. ustawień języka.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych dotyczących personalizacji, np. rekomendacji filmów
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników.